som vanligt då

Det blev precis som jag trodde eller ja. sm vanligt får jag itne avra med och spela cup.. för jag har tränar för lite, men hur fan ska jag kunna komma ikapp med träning när för det första Elin och Madde tränar lika mycket som jag, dessutom har vi ju för fan precis haft uppehåll.. Säg för fan att jag är för dålig istället om det är där skon klämmer. jag blir så trött på att bli jundanskuffad, kanke ska lyssna på Yvonne och gå till Töreboda istället.. sluta ta all shit och visa att jag itne kalrar hur mycket som helst, undra omdom reagerar då.. antagligen inte..

FAN FAN FAN FAN HELVETES JÄVLA *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*


Sofi kommer hit snart iaf, får försöka pigga till mig lite iaf, duscha och sen slänga mig i soffan..

Fan jag ska nog sluta helt med fotbollen, är ju ändå inte roligt om man måste känna krav och sådär hela tiden, att man itne längre kan träna för att det är roligt..

Helvete

Kommentarer
Postat av: Madz

Jag vette fan vad dom sysslar med, men för dålig vet både du och jag att du definitift inte är!!!! Sluta tycker jag ju inte att du ska, tänk vad roligt ni hade det igår på träningen :) Det kommer fler sånna träningar, det törs jag lova! Snart får jag nog ta ett allvarligt snack med dom tror jag

2010-01-07 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0