Mask ...

sitter här igen nu då, fasen sån här uppdatering har det inte varit på länge .. lite kul att skriva när man iten känner någon press liksom.
Vet ju inte ens om någon läser i och för síg så kanske är det som känns bra. haha..

Jag tänkte återigen köra några veckans á la Mask så här kommer dom..

Veckans á la Mask:

- film: Det måste bli alla typiska tjejfilmer jag sett de senaste dagarna. Kanske framförallt A cinderella story och Another cinderella story, mest för att man hela tiden vet att det kommer sluta lyckligt men samtidigt blir man medragen filmen och alla känslor som huvudrollsinnehavaren har har man själv också fast man inte behöver egentligen.

- grej som är inne: Måste vara Maddes skräp i örat, för det är verkligen inne i örat, LÅÅÅÅÅNGT INNE i örat. Inte jätteroligt men det blir lite komiskt när hon går runt med sin sugaregrej. Eller vad säger du själv Maddush?! ;)

- person: Det får nog bli BananPappa, man ser i hans ögon att sucken är påväg, men den kommer aldrig. Istället skrattar han och inser att det inte är någon idé, klok man det där :D

- citat: "Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det" -  A. A. Millne


Undrar när jag får reda på att jag som vanligt inte får spela i Dina cupen.. Hmmm..
nu ska jag sätta mig vid tvn igen och dra på nästa tjejcollegefilm ..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: soffesofi

Emma jag läser! det vet du ju ;)

2010-01-04 @ 23:39:25
URL: http://sofiden.blogg.se/
Postat av: Maddush

Jag läser också!! :D Och ja, veckans grej måste va det där nedrans skräpet i mitt öra, det sitter fortfarande där, jag har dock gett upp sugaregrejen, den funkade ju inte ändå :p

2010-01-07 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0