kör bara

Inte skrivit på ett tag nu, ledsen för det Sofi ;) men är så svårt när man inte vet vad man ska skriva om liksom. Men jag kanske ska fortsätta med veckans maskar, eller ja. Ni förstår. Men är så svårt för vet inte vilka grejer jag ska skriva om nu.. Men vi gör såhär, vilka är det som läser här.. typ Madde och Sofi, ja men då är ni två iaf.. Men är det någon mer så skriver vi såhär: Alla som går in och läser det skall ge förslag på en sak jag kan skriva om varje vecka, alltså en veckans á la Mask.. Valfri grej som jag kommer hitta på något på .. Okej?!

Klara
                                                                      Färdiga
                                                                                                                                          Gå

Kommentarer
Postat av: Madde

I veckan som kommer tycker jag att du ska filosofera lite över ordet hem :)

2010-01-24 @ 09:50:16
Postat av: Banan

Jag är ju här och läser ibland när datorn lyckats övertala mig att inte stänga av den så fort som möjligt :p Men jag tycker nog att du ska skriva lite om dina planer inför sommaren 2010 :)

2010-01-24 @ 11:53:19
Postat av: åsa

hehe jag är inne och läser oxå :) Men min fantasi är inte så stor så jag vet inte vad du ska skriva om riktigt... :)

2010-01-25 @ 07:31:25
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/
Postat av: sofi

haha jag läser alltid vettu ;) hm jag kan ge dig en rubrik om du vill så får du skriva utifrån den?!

2010-01-26 @ 20:54:14
URL: http://sofiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0