hela veckan lång

Hmm ja då sitter jag här igen. Vet egentligen itne vad jag ska skriva men skriver ändå och när det blir fel orkar jag inte rätta till utan ni får läsa och förstå i alla fall, haha.

Madde har klagat på att jag sköter bloggen dåligt, hmm varför förstår jag inte eller .. haha

Hela veckan från förra fredagen har varit toppen, fredag tillbringades HELA dagen med Madde och vi var överallt nästan, lördag hämtades Anna på stationen och Ströget fick ett trevligt besök, sen vart det full fart den dagen också, avslutades med spel hemma hos Madde som jag vann.. OjOjOj ;D
Söndag var första träningen på länge, gött som attan men träningsvärken efteråt var ett faktum, måndag var det skola så då kollade jag föreläsningar och på kvällen var det dags för att fira Mattias mamma som fyllde år. Fick även besök på kvällen av två tokar smo bakat en underbart fin MASKtårta till mig.. wiiiie.. kort på den kommer..
Tisdag vart det besök här av några släktingar så det blev massa god fika, sen vart det plugg med Viktoria och Carro innan Anna och Madde kom hit och spelade wii för ovanlighetens skull, träning efter det och sen slappt hem och duscha och tv och sova. onsdag vart en lugn förmiddag med ett besök på katthemmet i töreboda där vi har tingat en katt som ska hämtas nästa onsdag, en liten tjej på 16 veckor ungefär :) .. sen hem och käka innan Madde kom och vi följde Mattias ner till stan där jag signade upp för mitt första gympass med instruktör nästa vecka, JAJKS :S .. och sen flög jag och madde hem hit och pratade och spelade wii osv.. sen kom lillebror och mimmi förbi en sväng och sen avrt det möte för att få reda på det vi alla redan misstänk och mer eller mindre visste, det var Stisse som var den nya tränare. Hoppas att detta kan bli bra och att han behandlar alla mer lika än vad Eva gjort under sina vå år. Hoppas även på att det kommer en ny målvaktstränare så vi kan få lite roliga träningar också och slipper stå i målet hela träningen eller ja.. efter mötet kom Anna hit för att sova eftersom det på torsdag var dags för att besöka Ullared och Gekås, bussen gick 06.00 så det var bara att låtsas att man var pigg och se glad ut .. Hade en riktigt kul dag där trots att det var så mycket folk som nte kunde acceptera att jag ville ha mina hälsenor ifred och att Anna ville ha sin rumpa ifred, fick även reda på att Mattias och Tobbe itneheller fått vara helt ifred när de gick runt emd sina korgar. införskaffade en hel del saker som vi behövde till lägenheten och även lite andra småsaker som behövs inför helgen .. kom hem vid strax innan åtta och bar upp alla grejer, tackade Anna för en härlig dag och sen var det dags att plocka upp alla saker. Kändes som det var julafton nästan när man plockade upp allt roligt, sen somnade man hyfsat tidigt strax efter tio och sov gott gjorde man efter en dag full av tanter som skiter i vad som är framför deras kundvagn utan bara tar sats och kör, tar det stopp så fortsätter dom bara köra och hoppas på det bästa.. och nu är det fredag och jag sitter här och väntar på Madde och Banan för vi ska åka till skövde och införskaffa saker inför imorgon och så ska vi hjälpa min bror att hitta en ny rock och sådär..

Så nu ska jag kolla upp vad de där båda gör så jag vet när vi ska åka.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja man skulle nästan kunna kalla det påhopp :p Men inte riktigt ;) För du förtjänade faktiskt klagomålen :p Men nu är jag rätt nöjd :)

Det har vart mycket Anna och Madde den här veckan föresten ;)

2009-11-01 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0