wiiiiie, jag lyfte nästan

Gött som faen, Djurgården vannn den andra kvalmatchen bilket innebär allsvenskan nästa år också, de håller sig kvar trots att ingen trodde det (inte heller jag, lite dåligt samvete över det men det får man glömma) och det är helt underbart.. Tyvärr missade dock Skövde AIK att ta sig upp till superettan, hade varit riktigt kul. Hade Djurgården åkt ut så hade man ju fått se lite bra fotboll på nära håll, men jag är ju självklart samtidigt glad över att det inte blir så.
Yeaej på det, dagens första och mesta positiva.
Dagens andra positiva var träingen i förmiddags då jag fick träffa min Madde och min Banan (kan man ha bättre vänner?! nope!!!), var riktigt jäkla kul alltså. Det var fokuserat i en knapp timme och sen var det flummigt, roligt och lite ofokuserat. Missförstå mig inte, det är nästan alltid roligt att träna men just idag var det sådär lagom seriöst liksom som gjorde att man bara släppte på allt och bjöd på massa grejer man i vanliga fall skulle bli frustrerad över..
Dagens tredje positiva är att jag har en pojkvän som är jätteunderbar, vi har haft våra duster fram och tillbaka men nu är det precis som det var i början och det är så skönt. Bland det bästa som finns när man kommer hem är att slå på TVn, sätta sig i soffan och bara slappa brevid personen man älskar.

Igår var det för övrigt årsfest med Tidavad men detta får komma senare, typ imorgon eller så.
Nu ska jag snart sova, skola imorn opepp (dagens ord, kanske veckans) ..


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har precis lika bra vänner!! :) Träningen var riktigt asrolig, jag är förvånad att jag inte har träningsvärk i skrattmusklerna :p Sen måste jag säga att gårdagens ord skulle kunna vart dystert också ;)

2009-11-09 @ 09:17:29
Postat av: Madde

Dags att uppdatera här igen tror jag minsan ;)

Och ja, jag vet att jag brukar vara sämst på att uppdatera saker, men nu har jag skärpt mig och blivit riktigt duktig, så jag har rätt att klaga tillbaka! ;D

2009-11-14 @ 04:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0