[wihii]

Så, fothelvetet är fortfarande inte heltoch jag vet att jag bara har mig själv att skylla. Men nu får jag vänta tills nästa vecka då Bäckerbosmamma får komma och kolla på mn fot och bedömma vad som skulle behöva göras. Ååh vad jag får panik på den.
Idag har jag i alla fall sutti och pluggat hela dan, försökt lista ut vad det är för blommor jag egentligen tagit kort på. Inte har jag kommit upp i 50 inte, men jag är i alla fall på god väg att komma närmre 50 strecket. Och så har kag även kommit en bra bit närmre strecket som heter: Jag ska aldrig mer gå ut och fota blommor i hela mitt liv!!!
Men så kan det vara..
Helgen kommer nog bli najs iaf, ett avbrott i allt pluggande så ska iväg och spela lite fotbollsgolf. Får vara lite rädd om foten så Anna får väl köra alla utslag så kan jag putta sen. Fast innan det så ska jag och Anna vara korvtanter på lekevi under klassfotbollen, samma som förra året och redan då var jag kung så vad kan gå fel.. typ allt men ändå.. Tänk positivt!

För övrigt så har jag världens mest underbara brorson som blir underbart fin på kort, samma sak har jag en pojkvän som inte heller är så tokig. Och plus på det har jag en bästa vän som alltid är så charmig på kort så här ska ni få ta del av de tre linslusarna! :)






Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0