vad att skriva

Jag vet ingen uppdatering här på ett tag men har haft så mycket att göra och allt sånt som man alltid brukar ha som orsak. Fast problemet i denna blogg är att jag inte haft så mycket att göra, jag ahr alla skolgrejer som jag itne är klar med men sen är det inte så mycket annat. Jag har bara inte orkat lägga ner tid på något i sommar, knappt något i alla fall.

Menmen, jag kan ju informera alla som inte redan visste att jag och min kära pojkvän ska flytta ihop från och med 1:a September. Alltså om mindre än två veckor .. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, det är kalrt jag torr att det kommer gå bra men man vet aldrig. Inatt har jag drömt massor med konstiga drömmar som jag vaknat upp från hela tiden och de flesta har handlat om flytten, men tror det beror på nervositeten. Det ska bli grymt kul att flytta och se huruvida man klarar sig själv eller inte, eller ja inte själv då men hur vi ska klara oss själva. Jag tror och hoppas på att det kommer bli bra i alla fall. :)

Kan passa på här också då att säga Grattis till Emma och Marvin som i söndags fick en liten pojke :)
Och så grattis till Linnéa och Martin som den 24 oktober ska gifta sig :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0