FootLooooose

Match idag med Tidavad mot Töreboda
Slutresultat blev 8-1 till oss, men Larsson svär på att bollen inte var inne på deras mål och vi var fler som tyckte det var så men, domaren är ju den som håller i pipan och bestämmer så det får väl stå för honom då.

Min fot gick åt pipsvängen idag, det som gått så himla bra och inte varit några problem på jättelänge men nu shet det sig och jag kan inte stödja något på foten som det ser ut nu, får se hur det går imorn. Jag som skulle bära ner alla mina flyttkartonger från förrådet, där kan jag ju springa med mina kryckor då.

Idag har jag också packat ner de flesta av mina kläder i kassar och lådor, dock så har jag packat ner långt ifrån allt eftersom jag var tvungen att rensa lite. Detta gjordes även vid nyår och om jag räknar med det jag rensade bort så så har jag rensat bort 5 påsar, gett två påsar kläder till lillasyster, plockat undan en påse till Anna, slängt en hel påse med kläder och så har jag kläder som jag måste sy om också.

Mina garderob kommer bli tom inne i stan när jag ska packa upp allt. men så kan det vara och det positiva med det hela är att när jag har tillräckligt med pengar så finns det ju plats för nya kläder i garderoben. Det mest hemska jag rensade bort idag var nog ändå mina jeans, fyra par rensade jag bort så nu har jag bara typ 7 par kvar.

Men som sagt, pengar och nya jeans låter lockande. Menmen, nu är jag trött och så har jag ont i den helvetes foten så nu får det bli sömn tror jag. orkar inte kolla Paradasi nu inatt utan kollar det imorn istället när jag ändå inte har något att göra förrän mamma kommer hem och jag ska in till Anna.

Så godnatt så länge så hörs vi en annan dag!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Härlig match idag!

Hoppas foten blir bättre :) Du var superduktig den tiden du fick vara på plan! :)

2009-08-26 @ 23:43:29
Postat av: Anonym

åhh kan du läsa mina tankar?

2009-08-27 @ 00:29:50
Postat av: åsa

Jag behöver oxå rensa ur garderoben. Har ju massa kläder som jag aldrig kommer använda igen... Nånsin! Hoppas foten läker snart! puss gumman

2009-08-27 @ 09:49:12
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0