xEma - starkt ord

Jag hatar dig faktiskt, jag gör verkligen det. Det låter hemskt och elakt men efter allt du gjort och sagt så har jag rätt itll det. Du skulle förmodligen säga att hata är ett starkt ord och att jag inte gör det egentligen. Men fan ta dig för det gör jag. Jag hatar det du får mig att känna och jag hatar hur du får mig att må och främst av allt hatar jag att du får mig att bli svartsjuk. Jag verkligen verkligen verkligen hatar det. Fattar inte varför men jag gör det. Och mest av allt hatar jag att du är så jävla förstående helt plötsligt, all of a sudden går det prata allvar med dig och du är seriös utan att skämta och försöker hjälpa mig trots att jag skriver till dig precis som det är och att jag är så dum. När man tänker runt allt så är det nog innerst inne mig själv jag hatar, jag är ingen lätt person att ha o göra med. Jag ställer krav och jag vill vara självständig samtidigt som jag kräver mycket uppmärksamhet. Jag är fan ingen bra människa trots vad folk säger. Det är mig det är fel på. det är hos mig felet ligger och inte hos någon annan. Alltså hatar jag dig inte alls utan jag vill bara ha någon att skylla på, någon som kan ta shit för hur jag egentligen mår. Fan också jag orkar inte mer av det här nu.


There's a light at the end of the tunnel
A light that I can not see
A light that I never will see
A light that I don't want to see
A light that only comes to me when I want it too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0